Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Apputvecklare/Programmerare- Partnerskap sökes

Inlägg 1 av 2

2014-04-15, kl 16:25

Eureka

Eureka

Inlägg: 4

Apputvecklare/Programmerare- Partnerskap sökes

Hej !

Är en du apputvecklare, programmerare? Men har ont om idéer? Vet inte hur man marknadsför? Dålig på att sälja? Vill inte ha kundkontakter?
Jag är en Civilingenjör inom väg- och vattenbyggnad.
Arbetar för tillfället i Malmö kommun. Har tidigare investerat i en app och skapat partnerskap med en duktig programmerare. Är nu på jakt efter nya utmaningar fler partner att arbeta med.
Söker efter en duktig och engagerad apputvecklare/programmerare.

Det du ska bidra med:
- Programmeringskunskaper
- Engagemang och intresse med att nyttja din talang till att förverkliga häftiga appar.

Det jag ska bidra med:
- Datainhämtning
- Marknadsföring
- Kundkontakt
- Sponsring

Detta är för någon som är ute efter att tillverka appar och har genuint intresse och kunskap inför detta. Du kommer att få credit för häftiga appar, äga stor del av appen och vara en medpartner inför kommande uppdrag.
Du kommer att arbeta oavlönat, precis som jag, när appens lanseras och drar in vinst så fördelas det mellan oss enligt överenskommelse.

Det här är ett partnerskap och kommer inte att fungera om vi båda inte brinner för detta och villig att lägga ner tid och energi på att förverkliga våra idéer. Detta är ett samarbete mellan två ambitiösa individer, jag är den ena halvan, är du den andra?