Inlägg 1 av
7
2013-12-02, kl 15:23
Patricia6946
Söker en partner
Hej, jag söker en seriös och driven partner till att driva ett företag på via nätet. Jag har många olika affärsideer i huvudet men jag har inte kommit på något konkret ännu som skulle kunna fungera att driva och tjäna bra på trots att man befinner sig i varsomhelst i världen. Är du som jag och vill kunna driva något men bo utomlands och tjäna bra med pengar så tveka inte att höra av dig. Kanske kan vi slå våra kloka huvuden ihop och få våran dröm till att bli verklighet. Har du något bra kreativt förslag så hör gärna av dig. Du ska verkligen vara passionerad och se detta som ett långsiktigt projekt.
Med vänlig hälsning,
Patricia
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
7
2013-12-02, kl 17:25
crille
Tjena
Har egna miljövänliga produkter, för försäljning via nätet o alla andra möjliga former.
Vad kan ni bidra med?
VhC
EkoToys
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
7
2013-12-04, kl 16:38
Saverud
Du får gärna berätta mer i ett meddelande, Patricia.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
7
2014-02-25, kl 21:38
afyra
Hej, jag är som du. Får ofta ideer som det aldrig blir något med eftersom jag saknar någon "hugga tag i" med person... vi kankse kan göra ett försök att lära känna varann. PMa vid intresse.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
7
2014-02-25, kl 21:40
afyra
Hej, jag är som du. Får ofta ideer som det aldrig blir något med eftersom jag saknar någon "hugga tag i" med person... vi kankse kan göra ett försök att lära känna varann. Maila vid intresse.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
7
2014-02-25, kl 21:41
afyra
Hej, jag är som du. Får ofta ideer som det aldrig blir något med eftersom jag saknar någon "hugga tag i" med person... vi kankse kan göra ett försök att lära känna varann. Maila vid intresse.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
7
2014-02-26, kl 23:44
SurfSup
Hej Patricia, jag är som dig. Planen är att flytta utomlands och leva gott på nätinkomster. Tror jag kommit på något riktigt bra som kan fungera. Kontakta mig så berättar jag mer.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat