Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker en partner

Inlägg 1 av 7

2013-12-02, kl 15:23

Patricia6946

Patricia6946

Inlägg: 1

Söker en partner

Hej, jag söker en seriös och driven partner till att driva ett företag på via nätet. Jag har många olika affärsideer i huvudet men jag har inte kommit på något konkret ännu som skulle kunna fungera att driva och tjäna bra på trots att man befinner sig i varsomhelst i världen. Är du som jag och vill kunna driva något men bo utomlands och tjäna bra med pengar så tveka inte att höra av dig. Kanske kan vi slå våra kloka huvuden ihop och få våran dröm till att bli verklighet. Har du något bra kreativt förslag så hör gärna av dig. Du ska verkligen vara passionerad och se detta som ett långsiktigt projekt.

Med vänlig hälsning,

Patricia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2013-12-02, kl 17:25

crille

crille

Inlägg: 1

Tjena
Har egna miljövänliga produkter, för försäljning via nätet o alla andra möjliga former.
Vad kan ni bidra med?
VhC
EkoToys

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2013-12-04, kl 16:38

Saverud

Saverud

Inlägg: 18

Du får gärna berätta mer i ett meddelande, Patricia.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2014-02-25, kl 21:38

afyra

afyra

Inlägg: 3

Hej, jag är som du. Får ofta ideer som det aldrig blir något med eftersom jag saknar någon "hugga tag i" med person... vi kankse kan göra ett försök att lära känna varann. PMa vid intresse.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2014-02-25, kl 21:40

afyra

afyra

Inlägg: 3

Hej, jag är som du. Får ofta ideer som det aldrig blir något med eftersom jag saknar någon "hugga tag i" med person... vi kankse kan göra ett försök att lära känna varann. Maila vid intresse.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2014-02-25, kl 21:41

afyra

afyra

Inlägg: 3

Hej, jag är som du. Får ofta ideer som det aldrig blir något med eftersom jag saknar någon "hugga tag i" med person... vi kankse kan göra ett försök att lära känna varann. Maila vid intresse.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2014-02-26, kl 23:44

SurfSup

SurfSup

Inlägg: 3

Hej Patricia, jag är som dig. Planen är att flytta utomlands och leva gott på nätinkomster. Tror jag kommit på något riktigt bra som kan fungera. Kontakta mig så berättar jag mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat