Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

företag som håller på med dropshipping

Inlägg 1 av 10

2013-10-20, kl 12:43

joimport

joimport

Inlägg: 97

företag som håller på med dropshipping

jag har kollat runt väldigt mycket på internet men hittar mycket bluffmakare är det någon som vet någon seriös i kina men även england eller tyskland för jag hittar ingen seriös säljare där bara massa som skall ha pengar för att man skall bli kund vore tacksam för lite hjälp .....

ingenting är omöjligt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2013-10-20, kl 22:21

Saverud

Saverud

Inlägg: 18

Jag skulle också uppskatta information.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2013-10-22, kl 09:24

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Vad är det ni vill sälja ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2013-10-22, kl 09:40

joimport

joimport

Inlägg: 97

för min del så vill jag gärna sälja det som inte finns så mycket på marknaden men det är svårt att veta vad som går bra att sälja och inte går bra men om du har något tips så får du gärna höra av dig .....

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2013-11-05, kl 11:04

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Skulle det vara intressant med handgjort marockansk kakel till marknadens lägsta pris?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2013-11-05, kl 11:26

joimport

joimport

Inlägg: 97

Citat:

Ursprungligen postat av: moemoe

Skulle det vara intressant med handgjort marockansk kakel till marknadens lägsta pris?



ja det kanske vore intressant vet inte hur marknaden ser ut för kakel men man måste väl prova

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2013-11-05, kl 11:39

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Citat:

Ursprungligen postat av: joimport

Citat:

Ursprungligen postat av: moemoe

Skulle det vara intressant med handgjort marockansk kakel till marknadens lägsta pris?



ja det kanske vore intressant vet inte hur marknaden ser ut för kakel men man måste väl prova




Kika gärna runt lite och se hur du finner den marknaden, vi själva använder oss av test plattor. T ex om en kund skulle vilja se plattorna innan beställning så skickar vi det mot själv kostnad.
Sedan krediterar vi om beställningen läggs inom x antal dagar.

Vi erbjuder drop shipping.
Kan vara ett bra alternativ om du har något intresse i den marknaden och driver en webshop eller liknande.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2013-11-05, kl 12:08

joimport

joimport

Inlägg: 97

ja testplattor är en bra ide det är bättre om kund får se den i verkligheten först för det finns så många olika motiv och färger så att kunden verkligen vill ha den
jag tänkte först inte starta en webshop utan sälja på andra sidor först sen bygger jag en webshop när jag ser att det säljer

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2014-01-17, kl 13:52

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Låter smart och börja på det viset, vi håller på och bygga vår webbutik. du kan gärna kika där och se om det är något som skulle passa.
Vi erbjuder Sveriges största sortiment på exklusive Marockansk heminredning och design.
Alla våra produkter är handgjorda.

Butiken är inte 100 % klar och det kommer att tillkomma en hel del produkter inte är upplagda ännu.

kika gärna på www.marrochii.se och skicka ett PM eller ett e-post till [email protected] om du finner det intressant.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2014-01-19, kl 16:19

joimport

joimport

Inlägg: 97

jo jag har redan kollat in där och är intresserad av dina produkter jag har redan skrivit pm till dig

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat