Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Jag letar efter svenska översättare

Inlägg 1 av 6

2013-10-25, kl 11:31

Mathiasnielsen

Mathiasnielsen

Inlägg: 2

Jag letar efter svenska översättare

Söker ett svenskt översättare att översätta produkten text på min webbshop.
Om du är intresserad, vänligen skriv

Mathias Nielsen

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2013-11-01, kl 11:08

annmar

annmar

Inlägg: 4

Hej!

Vilken översättning är du intresserad av? Från vilket/vilka språk?

/Anneli

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2013-11-03, kl 11:47

Mathiasnielsen

Mathiasnielsen

Inlägg: 2

Hej
vi har en dansk webshop som skal oversættes til Svensk. Er det noget du kan klare eller kender du nogen ?

Mathias Nielsen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2013-11-10, kl 00:39

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Gå in på auktoriserade översättare så lär du finna vad du söker. Ibland gör min hustru uppdrag men på lettiska antingen direkt eller via någon översättningsbyrå.

Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2014-01-13, kl 15:41

Kommunicera

Kommunicera

Inlägg: 1

Hej Mathias, vi hjälper dig gladeligen med översättningen och lär gärna känna dig på vägen också :)

Skriv tillbak eller nå mig på
[email protected] eller 0046735508589

Kommunicera Communications AB är ett av Nordens ledande översättningsföretag. Vi översätter, förädlar och hanterar informationsinnehåll på över 40 språk.

Kommunicera har kontor i Sverige/Danmark/Norge, vi ser fram emot att lösa dina behov av översättni

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2014-01-19, kl 04:59

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Kort presentation av min bok ”Status eller Ålder”(2013).
Denna bok framförallt handlar om oss själva, om vårt liv i Jorden, om våra kroppar och faktorer som påverkar oss dagligen, året runt tills vi säger ”Adjö!” till underbara livet på denna fantastiska planet och åker iväg…

Här vill jag presentera några viktiga delar av min bok som består av 105 sidor av berättelser, upplevelser, bilder och faktamaterial grundad på mina iakttagelser.

Serva din kropp som din bil! http://ihrsu.org/Bokpresentation.htm

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat