Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Investera - bli förmögen

Inlägg 1 av 1

2013-08-19, kl 20:05

nickylind

nickylind

Inlägg: 3

Investera - bli förmögen

Hej!

Jag, tillsammans med min affärspartner, är i startgroparna för starten av flera kommande event. Hela vår affärsrörelse rör bokningar och gig av artisteliten. Detta ska framföras på arenor runt om i landet med stor kapacitet. Våra kontakter sträcker sig ända ut till den personliga managern av en av de största, om inte den absolut största, inom house-genren. Vi har kunskap om hur branschen ter sig och fungerar. Vi har likviditet - men inte tillräckligt. Vi söker en person som har av intresse att bistå med delad finansiering av projektet i utbyte mot en betydande del av intäkterna.

Vi har i dagsläget träffat fyra personer, där två har erbjudit sig att delta i finansieringen. Vi har tackat nej, då kemin inte har fungerat. Trovärdighet, lojalitet & arbetsvilja är någonting vi värderar otroligt högt i valet av affärspartner.

För mer exakta siffror & fakta får du gärna kontakta mig här. Vi ses över en lunch eller fika och mer exakta detaljer kan beskrivas och diskutera.

Ha det gott,
Niklas Lindgren.

Niklas

Svara Svara med citat