Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

För er som vill starta klädmärke

Inlägg 1 av 4

2013-08-14, kl 15:50

rinkuislam

rinkuislam

För er som vill starta klädmärke

Hej!

Jag håller på att snickra ihop ett "startpaket" för nya entreprenörer som vill starta igång ett klädmärke. Det kan nämligen vara lite svårt, krångligt och dyrt precis i uppstarten av sitt företag. Jag tänkte då att jag ska underlätta den processen, och hjälpa till med allt detta. Det som jag har funderat på är att göra 3 olika paket, så får man välja det som skulle passa en.

Nedan ser ni exempel bara:

Small: 500 t-shirts i 1 färg, inklusive frakt och alla avgifter för XXX
Medium: 1000 t-shirts i 2 färger, inklusive frakt och alla avgifter XXX
Large: 2000 t-shirts i 4 färger, inklusive frakt och alla avgifter XXX

Skulle det vara något som är intressant för en, precis vid skedet när man vill starta igång?

Har ni andra tips och åsikter på detta? Ni kan gärna skicka PM om ni inte vill skriva här.

Tack!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2013-08-14, kl 23:12

ShannonAlessa

ShannonAlessa

Skulle tycka det var mer intressant med olika modeller. T.e.x. hoods, linnen osv. och möjlighet till samarbete med tryckeri, om inte att det t.o.m. skulle kunna gå via startpaketet för att göra det ännu enklare. Grundidén är bra!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2013-08-15, kl 09:09

rinkuislam

rinkuislam

Tack för input ShannonAlessa!

Absolut, ska kolla på det med olika modeller.

Tryck är också ett bra tillval, då jag har ett tryckeri!

Har du några fler tips? Är du i uppstarten av företag?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2013-08-15, kl 14:46

ShannonAlessa

ShannonAlessa

Jag kan nog ha en del idéer, åtminstone ur mitt eget intresse. Jag och min partner håller på att skissa på ett varumärke, vi har hört oss om en del men det verkar vara samma visa överallt. Skicka mig gärna ett pm om du vill bolla lite idéer!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat