Inlägg 1 av 4
2013-08-14, kl 15:50
För er som vill starta klädmärke
Hej!
Jag håller på att snickra ihop ett "startpaket" för nya entreprenörer som vill starta igång ett klädmärke. Det kan nämligen vara lite svårt, krångligt och dyrt precis i uppstarten av sitt företag. Jag tänkte då att jag ska underlätta den processen, och hjälpa till med allt detta. Det som jag har funderat på är att göra 3 olika paket, så får man välja det som skulle passa en.
Nedan ser ni exempel bara:
Small: 500 t-shirts i 1 färg, inklusive frakt och alla avgifter för XXX
Medium: 1000 t-shirts i 2 färger, inklusive frakt och alla avgifter XXX
Large: 2000 t-shirts i 4 färger, inklusive frakt och alla avgifter XXX
Skulle det vara något som är intressant för en, precis vid skedet när man vill starta igång?
Har ni andra tips och åsikter på detta? Ni kan gärna skicka PM om ni inte vill skriva här.
Tack!
Jag håller på att snickra ihop ett "startpaket" för nya entreprenörer som vill starta igång ett klädmärke. Det kan nämligen vara lite svårt, krångligt och dyrt precis i uppstarten av sitt företag. Jag tänkte då att jag ska underlätta den processen, och hjälpa till med allt detta. Det som jag har funderat på är att göra 3 olika paket, så får man välja det som skulle passa en.
Nedan ser ni exempel bara:
Small: 500 t-shirts i 1 färg, inklusive frakt och alla avgifter för XXX
Medium: 1000 t-shirts i 2 färger, inklusive frakt och alla avgifter XXX
Large: 2000 t-shirts i 4 färger, inklusive frakt och alla avgifter XXX
Skulle det vara något som är intressant för en, precis vid skedet när man vill starta igång?
Har ni andra tips och åsikter på detta? Ni kan gärna skicka PM om ni inte vill skriva här.
Tack!
Svara Svara med citat