Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import av hästutrustning

Inlägg 1 av 6

2013-07-10, kl 08:43

Equiamatores

Equiamatores

Inlägg: 5

Import av hästutrustning

Jag söker ett företag att samarbeta med gällande import och tillverkning av hästutrustning, eller n tråd om direktkontakter med fabriker. Jag har ideér på typer och märken som jag skulle vilja lansera här i Sverige. Jag vill kunna göra prototyper och göra beställningar utefter efterfrågan då jag i nuläget inte har något lager och jag vill se så att passform och annat stämmer överens med vad jag tänkt innan det går i produktion av större volymer.

Om någon vill nappa på denna tråd så får ni gärna höra av er!
Mvh Linda

EquiAmatores

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2013-07-17, kl 15:28

caolichao

caolichao

Inlägg: 38

Dear Linda:
I am glad to know that you are in the market for horse equipment, we are an exporter in China we are in the position to supply you at competitive price and high quality.
Waiting for your reply
Best regars
caolichao
shijiazhuang ground
e-mail:[email protected]





[



citat=Equiamatores]Jag söker ett företag att samarbeta med gällande import och tillverkning av hästutrustning, eller n tråd om direktkontakter med fabriker. Jag har ideér på typer och märken som jag skulle vilja lansera här i Sverige. Jag vill kunna göra prototyper och göra beställningar utefter efterfrågan då jag i nuläget inte har något lager och jag vill se så att passform och annat stämmer överens med vad jag tänkt innan det går i produktion av större volymer.

Om någon vill nappa på denna tråd så får ni gärna höra av er!
Mvh Linda[/citat]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2013-07-25, kl 21:46

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Har bra kontakter - hör av dig direkt till mig.

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2013-07-25, kl 22:00

Equiamatores

Equiamatores

Inlägg: 5

Hej!
Jag skickar ett meddelande och inväntar svar.
Mvh Linda

EquiAmatores

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2013-08-03, kl 15:03

hippolife

hippolife

Inlägg: 1

Hej!
Jag importerar hästprodukter från bla Indien och har nu efter att gått på många nitar hittat en verkligt bra leverantör. Hos det här företaget går det bra att skicka dit egna produkter. Jag rekomenderar starkt att du försöker med någon som visat sig seriös och ärlig eftersom det är lätt att annars förlora pengar samt att få dåliga varor.

Kontakta gärna mig om du vill ha hjälp.
mvh Jenny
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2013-08-04, kl 10:45

Equiamatores

Equiamatores

Inlägg: 5

Hej!
Som det ser ut nu har jag fått en del trådar men som du säker så är det svårt att hitta någon riktigt seriös eftersom vi inte planerat åka ner till Indien för att hitta en fabrik. Vem är det du använder dig av? Vad har dom för priser och frakt kostnader? Har du någon hemsoda så man kan kolla?
Tack för din tråd!
Mvh Linda och Iida

EquiAmatores

Inläggets betyg
Svara Svara med citat