Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Söker programmerare som vill utveckla min idé!

Inlägg 1 av 3

2013-07-10, kl 23:15

Mimorrell

Mimorrell

Inlägg: 19

Söker programmerare som vill utveckla min idé!

Då jag har fullt upp med mitt företag så har jag själv inte tid och arbetskapacitet till att leda utvecklingen av min idé, men jag har pratat med några som inte varit tillräckligt kompetent nog att klara av utmaningen, men de programmerarna som jag har rådfrågat förstår storheten i min idé och har stor tro på att det är ett vinnande koncept!

Så dyker rätt person upp med de riktiga kontakterna, eller är du en programmerare som är intresserad av en av de största utmaningarna du kan få, så kontakta mig för ett ev samarbete! Söker dig som är erfaren av sådana processer, men har du stor talang kan du ev få vara med i uppbyggnaden!

MVH/Michaela Morrell

MVH/Michaela

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2013-07-11, kl 15:13

engvallnils

engvallnils

Inlägg: 18

Hej! Jag arbetar som projektledare på webbyrån www.wasabiweb.se - Till hösten har vi i styrelsen tagit fram ett nytt affärsupplägg som eventuellt skulle kunna passa bra med just din förfrågan. Maila mig gärna på [email protected] för ett möte angående detta om du känner att det skulle vara intressant att få in gedigen kompetens inom webbutveckling samt en fungerande arbetsmetodik och struktur.

Allt gott! // Nils

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2013-07-16, kl 15:43

username

Magnus
Andersson

Inlägg: 11

Hej.
Detta låter intressant.
Skulle gärna ta emot lite mer information.
Har läst webb och systemutveckling i fyra år och driver sedan två år tillbaka egna firma inom ämnet.

Du når mig på [email protected]

Mvh Magnus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat