Inlägg 11 av 21
2013-06-16, kl 18:48
Många gånger då jag önskar att jag kunde använt google maps eller facebook då jag är utomlands.
Mvh
Nicklas
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Ursprungligen postat av: Nicklas
Om jag skulle resa utomlands så skulle jag gärna se en tjänst så man får internet i luren (3G alltså).
Många gånger då jag önskar att jag kunde använt google maps eller facebook då jag är utomlands.
Mvh
Nicklas
Oj, jag reser dit lusten faller på. Men mina senaste har varit USA, Polen, Tyskland, Kina.
Eventuellt, om det vore lätt och smidigt att teckna. Men det kanske är lite väl högt pris för att jag skulle teckna det faktiskt.
Om man kunde teckna "obegränsat" för just dem dagarna/månaderna man är där så vore det bra också.
Eventuellt, om det vore lätt och smidigt att teckna. Men det kanske är lite väl högt pris för att jag skulle teckna det faktiskt.
Om man kunde teckna "obegränsat" för just dem dagarna/månaderna man är där så vore det bra också.
Ursprungligen postat av: moemoe
Ursprungligen postat av: kalforetag
enligt denna artikel kan det roaming avgifter sjunka eller försvinna. http://www.idg.se/2.1085/1.512835/eu--roaming-avgifter-kan-bli-ett-minne-blott
Så se till att få ut tjänsten fort. :)