Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Entusiaster av IT-hårdvara, Häng med på resan!

Inlägg 1 av 1

2013-06-13, kl 20:30

markus1991

markus1991

Inlägg: 4

Entusiaster av IT-hårdvara, Häng med på resan!

Hej!

Nu är tiden är inne för att förverkliga sina drömmar och visioner, som i mitt fall handlar om IT-hårdvara. Jag vill sätta spåren för framtiden och se till att fylla de glapp i design, funktionalitet och kvalité som finns idag med att göra allt lite bättre.
Jag kommer att rikta in mig mot chassimarknaden till en början och det första som ska göras är att utveckla och ta fram den första prototypen innan massproduktionen börjar (utlagt till fabrik i annat land).

Så jag eftersöker en kompanjon och/eller finansiär som vill vara med på resan mot toppen. Jag vill hitta en driven person med starka visioner och ett perfektionistiskt sinne som kan möta mig på samma plan.
Det krävs någon som är kunnig om hårdvara och främst då chassin och har en stort sinne för design och funktionalitet samtidigt som du måste ha tid, energi och vilja att lägga ner allt jobb som ligger bakom resan mot fantastiska produkter.

Är du intresserad så hör av dig genom att skriva din e-mail här eller skicka ett PM för vidare information och kontakt!

/Med vänliga hälsningar, Markus

Svara Svara med citat