Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Söker partner som kan driva och utveckla sida

Inlägg 1 av 4

2013-05-07, kl 12:22

Sammy

Sammy

Inlägg: 4

Söker partner som kan driva och utveckla sida

Jag söker en driven partner med kunskaper i javascript och jsp som kan underhålla, utveckla samt marknadsföra sidan Lekrea.se som jag skapat. Jag har nyligen bytt jobb och ofta utomlands på uppdrag så har inte tiden som krävs för att driva sidan.

Lekrea.se concept är att samla alla barnartiklar på rea på ett ställe. Användarna kan sedan filtrera artiklarna på reapris och reaprocent. Produkterna hämtas med hjälp av produktfeed från sidor som Tradedoubler så varje vara som en användare köper igenom lekrea.se går en viss procent av priset av produkten till ägarna.

Partnern som jag söker ska ha stor tro till ideen och är med och delar på kostnaderna för domänen. Vinsterna som görs på sidan kommer delas 50/50.

Hör gärna av dig om du har frågor och om ett intresse skulle finnas. Berätta också gärna lite om dig själv, ifall du har drivit liknande projekt och kunskaper inom utveckling.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2013-05-29, kl 14:39

zweb

zweb

Inlägg: 16

Så du har byggt sidan som sedan du vill ska utvecklas och göras om, och vad du egentligen säljer är ditt domännamn och ev. återförsäljarrelationer, lager?

I utbyte får den som kommer göra allt jobb. 50% av vinsterna, men kommer även dela på en webbhotellkostnad på ca 800kr per år?

Är detta dealen?:P

Webdesigner - Illustratör - Konstnär

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2013-05-29, kl 15:42

Sammy

Sammy

Inlägg: 4

Det stämmer, hela sidan behöver kanske inte byggas om men underhållas iaf

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2013-05-29, kl 16:27

zweb

zweb

Inlägg: 16

Så du har lager och kontrakt med leverantörer?
Hur stort är lagervärdet?

Webdesigner - Illustratör - Konstnär

Inläggets betyg
Svara Svara med citat