Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Varning för Unicell

Inlägg 1 av 5

2009-08-17, kl 20:06

pernillas

pernillas

Inlägg: 1

Varning för Unicell

Hej!Jag vill bara höja ett varnade finger för Unicells billiga bokföringsprogram. Jag har använt det sedan start för ett år sen. Senast när jag hade problem blev ansvarig arg på mig för att jag ofrågasatte saker medans han hjälpte mig och allt har resulterat i att jag inte fått något återkopplande i fallet utan istället fått köpa Visma och lagt in allt manuellt från början eftersom Unibas inte ens kan öppnas.Mycket energi har gått åt så tänk på det innan du köper det "billigaste och lättaste" programmet.Välj Visma och lycka till!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-08-18, kl 03:33

Badass

Badass

Inlägg: 76

Jag håller mig till SPCS och det funkar felfritt

Andreas Svedjehed

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-10-01, kl 22:15

username

Åke
Carlsson

Inlägg: 1


Jag använder "FirmaBok" hur enkelt som helst. Men det går bara med enskild firma utan anställda och max 3mil i omsättning, tror jag det var.
www.firmabok.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2013-05-20, kl 07:03

DLind

DLind

Inlägg: 2

Varning !!! Håll er borta från Unicell !!!
Betala mer och använd Visma
Unicell AB har usel support, otrevlig personal och kass service.
Bedriver bluff faktura verksamhet. Var försiktiga !!! Teckna INGA avtal med Unicell !!!
Kräver kunder på pengar för tjänster man inte beställt eller sagt upp.
Väldigt många företagare har blivit drabbade av deras hot och framfart.
Skickar påminnelser, inkasso brev och hot om ansökan om betalningsföreläggande hos Kronofogden, tvist i domstol osv
Låt er inte skrämmas...Betala INTE och BESTRID fakturor och krav. Polisanmälan. Anmäl till Svensk Handel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2013-05-20, kl 21:22

marcustornell

marcustornell

Inlägg: 1

Jag använder Björn Lundéns bokföringsprogram. Det kan jag rekommendera. Väldigt enkelt att jobba i.

Marcus Törnell
Handelsbolaget MHC Solutions
www.mhcsolutions.se
www.marcustornell.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat