Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Jobba heltid med din firma?

Inlägg 1 av 1

2013-05-13, kl 12:20

Akeson

Akeson

Inlägg: 12

Jobba heltid med din firma?

Hej,

Mitt namn är Mårten Åkeson och jag driver samt äger proteinbolaget.se tillsammans med en till kille. Vi jobbar idag med detta på vår fritid men då det bara blir mer och mer att göra så börjar det bli väldigt stressigt och vi tror att detta bromsar ned utvecklingen för företaget. Vi tror att försäljningen och företaget skulle dra stor nytta av att vi båda enbart arbetade med företaget.

Det vi är lite rädda för är att idag har vi en fast och bra inkomst och ganska höga utgifter varje månad då vi båda har lägenhet och bil bland annat. Skulle vi börja jobba med vårt eget företag på heltid så vill vi plocka ut så liten lön som möjligt då vi fortfarande vill lägga pengar på företagets utveckling för att fortsätta den snabba och bra ökningen vi hart på vår försäljning i dagsläget.

Det jag undrar är hur ni andra har gjort..

- När började ni jobba 100% med ert eget företag?
- Ökade er försäljning när ni enbart kunde jobba med firman?
- Tror ni företaget kommer att utvecklas bättre om man enbart jobbar med det?
- Tror ni att försäljningen skulle öka så pass att löner inte blir något problem.

Vi tror på vårt koncept och vill verkligen satsa på detta.

Tack för alla tips och idéer!

Sveriges BILLIGASTE kosttillskott med alla de BÄSTA märkena hittar du hos ProteinBolaget!

www.proteinbolaget.se

Svara Svara med citat