Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Ny svensk affärsmöjlighet!

Inlägg 1 av 4

2005-01-02, kl 11:27

MarkusE

MarkusE

Inlägg: 21

Ny svensk affärsmöjlighet!

Grundare och VD Per Dagergård, har tidigare varit med och byggt upp Metro till 14,5 miljoner läsare. Nu startar han Entertainment Express. Visionen: "Home Entertainment mer tillgängligt för ALLA hushåll i Skandinavien, Europa och World Wide. Förena ny teknik och Home Entertainment på ett roligare och enklare sätt". Bli franchisetagare med en låg investering och höga inkomstmöjligheter. Kontakta Markus Eriksson 0708128100 för mer detaljer.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-01-03, kl 17:39

Future

Future

Inlägg: 72

Hej,
Jag skulle vilja ha lite mer info om Franchising inom det ni erbjuder....ni kan nå mig på 0703510582 eller [email protected]

Mvh
Igor

Citat:

Ursprungligen postat av:

Grundare och VD Per Dagergård, har tidigare varit med och byggt upp Metro till 14,5 miljoner läsare. Nu startar han Entertainment Express. Visionen: "Home Entertainment mer tillgängligt för ALLA hushåll i Skandinavien, Europa och World Wide. Förena ny teknik och Home Entertainment på ett roligare och enklare sätt". Bli franchisetagare med en låg investering och höga inkomstmöjligheter. Kontakta Markus Eriksson 0708128100 för mer detaljer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-01-05, kl 00:04

username

Sammi
Ekdahl

Inlägg: 27

Jag tog mig sedan till World Trade Center för att träffa Per Dagergård. Han var med och rullande ut Metro i 40 länder och hyllas som en drivkraftig entreprenör och visionär. Nu har han startat Entertainment Express. Ett företag som ska syssla med uthyrning av dvd-filmer via nätet.

Målet är att bygga upp en kraftig utmanare på den europeiska underhållningsmarknaden.
Via nätet ska man kunna köpa och hyra filmer, spel och hemelektronik till ett billigare pris än hos någon annan.
För den som tecknar sig för ett 24-månadersabonnemang kan priset bli så lågt som tio kronor per film. Visst låter det bra.

Om jag investerar 11 000 kronor får jag vara med och dra nytta av möjligheterna att tjäna stora pengar, förutsatt att jag värvar in andra som är villiga att satsa pengar i bolaget.

Ett klassiskt pyramidspel?

Inte alls enligt Per Dagergård.

Skillnaden jämfört med sådana som WGI, Chess och GII Corp är att Entertainment Express har varor att sälja och då blir nätverksförsäljningen laglig, säger han och lovar rikstäckande kampanjer under mars-april nästa år. Målet är att få in 25 000 prenumeranter det första året.

Kompensationssystemet ska vara skapat av en av de ”smartaste hjärnorna” branschen. Den som jobbar på bra kan tjäna hundratusentals kronor i veckan.

Kontakt mig via mail och berätta lite mer.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-01-05, kl 00:13

Macko

Macko

Inlägg: 22

Det här ska ni ej gå ut med

Inläggets betyg
Svara Svara med citat