Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Utöka din inkomst

Inlägg 1 av 4

2013-04-18, kl 09:59

BT34

BT34

Utöka din inkomst

Är du arbetslös? Eller vill du helt enkelt bara utöka din inkomst.

Du behöver inte någon kunskap eller utbildning alls utan bara sälj så mycket du kan, hinner och vill.

Jag ger dig möjligheten att sälja olika saker(lättsålda)som gör att du kan tjäna pengar efter hur mycket du lyckas sälja.

Just nu är det 6 olika produkter och du väljer själv vilka du tror du kan lyckas sälja.

Skriv ett PM om du är intresserad.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2013-04-18, kl 13:44

lisen123

lisen123

Hej!

Vad är der för saker, som man kan sälja?

Mvh Peter Hagen. på återhörande!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2013-04-19, kl 01:55

Mimorrell

Mimorrell

Hej!

Ser du möjligheter och tar vara på dom när du får chansen? Har du hört och fått inbjudan till den kommande mobilappen RippIn ännu? De startade pre launch fasen på ett stort event i Dallas i helgen (5 dagar sen).
Målet är att bli världens största sociala nätverk i mobilen. Om nåt halvår kommer de även lansera en marknadsplats o på sikt ska vem som helst kunna sälja sina varor o tjänster där.
Just nu är det invite only som gäller, så om du är intresserad skickar jag ett mejl med personlig accesskod för att få mer information om vad den kan innebära för framtiden.

För snabbt svar maila mig på [email protected] då jag kollar mailen flera gånger/dag.

MVH/Michaela Morrell

MVH/Michaela

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2013-04-22, kl 22:48

Lereko

Lereko

Hej,

Sänd gärna information till mig om vad det är för produkter!

Min mailadress är [email protected]

Hälsningar
Lena Holmgren

Lena Holmgren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat