Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Dela lokal i stockholm!

Inlägg 1 av 5

2013-04-15, kl 16:54

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Dela lokal i stockholm!

Hej, jag är en tjej som planerar att starta en inredningsbutik med kläder på nätet och skulle vilja ha en del i en lokal centralt i stockholm där jag kan förvara mitt sortiment inlåst som ett lager och showroom för kunder. Kanske har du liknande idéer och vill dela lokal. För rätt person kan det bli ett trevligt samarbete där jag är villig att ta på mig kontraktet (om du inte har en lokal men går i samma tankar..)Jag är en trevlig, ordningsam och pålitlig person och söker ngn annan med dessa egenskaper:) Hör gärna av dig om du tycker det låter intressant så kan vi prata mer/Karro

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2013-04-15, kl 17:01

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Jo- ett tillägg till ovanstående inlägg-jag har väl tänkt mig att fixa lokalen så den är redo till efter sommaren- just nu har jag fullt upp med att skriva affärsplan och förbereda, sen vill jag ju vara lite ledig i sommar tänkte jag:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2013-06-22, kl 15:39

Rhaggstrom

Rhaggstrom

Inlägg: 1

Hej!

Jag har en webbutik på nätet med inredningsdetaljer och är ute efter att dela en butikslokal med någon. Hör gärna av dig så kan jag berätta mer.

Mvh,

Roberta

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2015-08-26, kl 22:12

Sakeråting

Sakeråting

Inlägg: 1

Hej.
Hur har det gått för er, fik några seriösa svar?

Jag söker lokal på Odenplan St:eriksplan eller i Fridhemsplan, litet hål i väggen ca 20-25 kvm, hyra eller köpa. 
Hör av dig om du vet eller går förbi något. Hittelön= en månadshyra.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2015-12-04, kl 12:02

Patnil

Patnil

Inlägg: 1

Hittade ni någon lokal? Jag stötte på den här butikslokalen: https://www.lokalnytt.se/butik/stockholm/gotgatan-78 och tänkte att det kanske var någon här på forumet som kunde vara intresserade. Bra läge!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat