Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Söker företagare med erfarenhet av Öst-Europa

Inlägg 1 av 1

2013-02-16, kl 21:19

titus

titus

Inlägg: 1

Söker företagare med erfarenhet av Öst-Europa

Hej gott folk!

Mitt företag som är aktivt inom webb i Sverige och Ryssland har skapat en unik webbtjänst för den Ryska marknaden. Den finns inte i den utformningen vi erbjuder vilket gör produkten mycket attraktiv för mellan och mindre företag. Jag själv har 13 års erfarenhet av Ryssland och affärer där vilket ligger till grund för det vi skapat.

Vi har när vi går online i April ha lagt ner ca 4000 arbetstimmar för att nå Beta versionen av tjänsten, dvs första versionen av siten som går live.

När vi väl är online och tjänsten är testad och eventuella felaktigheter åtgärdade kommer vi börja snegla mot östra Europa de länder som är med i EU, dvs Baltikum, Polen, Tjeckien, Ungen, Bulgarien. Precis som i Ryssland finns även där en hel del potential.

Jag har personligen ingen erfarenhet av någon av dessa länder och affärer där så det är därför jag vänder mig till detta forumet, för att se om det finns någon eller några som har expertkunskaper när det gäller något av dessa länder och framför allt då inom uppstart av företag och deras webblansering.

Även om vi alla är mycket stolta över vår produkt vill vi ändå hålla en låg profil i dessa kontakter och därför går jag inte ut med konkret information. Den eller de som kontaktar oss som precis som vi har något konkret att erbjuda, kommer vi även vara helt öppna med.

Så, är du en person med mycket goda kunskaper om ett av länderna jag beskrivit och med ett intresse att starta upp något i det landet. Det handlar absolut inte om något säljjobb eller en tjänst där vi tjänar huvuddelen av pengarna utan detta är en seriös förfrågan på ett affärssamarbete där båda parter kan och kommer tjäna pengar långsiktigt

Jag ber dig att kontakta mig via internmail med kontaktinformation och en kort beskrivning vem du är, vad du sysslar och har sysslat med och i vilket land du varit aktiv i så återkommer jag till dig

Med vänliga hälsningar

Svara Svara med citat