Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Thailand

Inlägg 1 av 2

2013-01-06, kl 10:05

Theconceptking

Theconceptking

Inlägg: 6

Thailand

Jag är en man i 30 års åldern som söker människor som kan
antingen vara bollplank gällande import och försäljning
Från Thailand eller Som kanske vill vara med o dela idéer o köra
igång något tillsammans. Jag är på plats i Thailand nu.
Hoppas på flera spännande svar...

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2013-04-12, kl 05:30

kadkaew

kadkaew

Inlägg: 2

Hej , Jag heter Kaew

Jag är en 28 års gammal Thailändsk tjej och är utexaminerad nationalekonomi från Stockholms Universitetet. Nu bosätter jag mig i Thailand och är mycket ambitiös att kö ett eget verksamhet.Nu har jag 2 projekt i mina tankar. 1) Exportera produkter till Sverige. Jag har till och med kommer fram till vilka produkter skall jag exportera. Problemet är att jag Sakna kontakt och kunder I Sverige. Därför tycker jag att det skulle vara utmärkt att samarbeta med någon svenska så att vi kan utveckla vår verksamhet i fram tiden.

2) Jag har en bra kontakt med flera personer i Khanom område (Ny hotspot i Nakonsi thammarat , Thailand ) , det ligger nära Samui. Här finns flera resort , fastigheter och hotell som folk ville hyra ut eller sälja till utlänningar . Vi kan aktivera som middle-hand här . Det här projekt kräver inte alls väldig mycket pengar , jag bara skaffa ett eget websidan och lägger ut bilder och information om fastigheter.

För min del anser jag att det skulle vara utmärkt om jag kan hitta nån svenska som är seriös och pålitlig att samarbeta med.
Om du verkar intresserad då kan dukontakta mig via detta mail adress


[email protected]


Med vänliga och hälsningar
Kaew

Inläggets betyg
Svara Svara med citat