Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Säljuppdrag för innesälj Sökes

Inlägg 1 av 4

2012-10-23, kl 17:40

zborjeson

zborjeson

Inlägg: 1

Säljuppdrag för innesälj Sökes

Sebastian, hårt arbetande entreprenör och idésprutare. Gillar ha många bollar i luften. Driver ett par hemsidor, arbetat som säljare, byggt hemsidor, annonser, jobbat som kundtjänstmedarbetare och nu driver innesälj. Till årsskiftet kommer öppna ett nytt säljkontor i Helsingborg.

6 års erfarenhet av försäljning via event, butik och innesälj. Mestadels har vi sålt spärrtjänst, nyckelbrickor samt mobilabonnemang men allt är av intresse. Så länge vi tycker det är en "bra produkt/tjänst"

Öppnar ett nytt kontor i årsskiftet i Helsingborg och där kommer vi tillsätta 4-6 st säljare till detta uppdrag.

Vi arbetar gärna mot ren provision med bonusupplägg. Det är produkten och att det är smidigt för oss och kunderna som är det viktiga.

Maila till [email protected] med mer information.

/Sebastian

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-12-12, kl 14:27

jann

jann

Inlägg: 1

Hej.
Jag har en produkt som kunde passa.
Hör av dig på [email protected]
så får jag berätta mer.
Hälsningar Jan Nyström

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-12-14, kl 04:20

Marcusfors84

Marcusfors84

Inlägg: 2

Hej!

Jag kommer inom kort starta upp ett företag som kommer sälja textila produkter i abonnemangsform, därför tror jag att ni skulle kunna vara en utmärkt försäljningskanal.

Lust att skicka en liten företagspresentation - eller liknande - så man kan få en bredare bild av ert företag är i för planer?

Skicka till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-12-28, kl 13:33

PeterFöretagare

PeterFöretagare

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av: zborjeson

Sebastian, hårt arbetande entreprenör och idésprutare. Gillar ha många bollar i luften. Driver ett par hemsidor, arbetat som säljare, byggt hemsidor, annonser, jobbat som kundtjänstmedarbetare och nu driver innesälj. Till årsskiftet kommer öppna ett nytt säljkontor i Helsingborg.

6 års erfarenhet av försäljning via event, butik och innesälj. Mestadels har vi sålt spärrtjänst, nyckelbrickor samt mobilabonnemang men allt är av intresse. Så länge vi tycker det är en "bra produkt/tjänst"

Öppnar ett nytt kontor i årsskiftet i Helsingborg och där kommer vi tillsätta 4-6 st säljare till detta uppdrag.

Vi arbetar gärna mot ren provision med bonusupplägg. Det är produkten och att det är smidigt för oss och kunderna som är det viktiga.

Maila till [email protected] med mer information.

/Sebastian



Hej

Qall Telecom AB lanserade nyligen en ny produktportfölj och erbjuder återförsäljaren en attraktiv och konkurrenskraftig telefoniprodukt. Enkel att komma igång med.
Vi står till förfogande med alla säljstöd, lönesystem, orderhantering ocg admin.
Det enda ni gör är att sälja med god kvalité.
Maila mig på [email protected] så ska vi se om vi kan träffas.

Now we´re talking
www.qall.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat