Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kompanjon som kan programmera avancerade webbsidor

Inlägg 1 av 1

2012-12-11, kl 22:54

markus1991

markus1991

Inlägg: 4

Kompanjon som kan programmera avancerade webbsidor

Hallå!

Jag har en idé som jag håller på att utveckla men behöver en kompanjon till detta projekt som kan programmera en mer avancerad hemsida.

Projektet består av en hemsida i jag vad ska man säga, världsmarknads-branschen. Idén rör i princip alla branscher.
Med rätt marknadsförning tror jag starkt på att detta kommer bli en hit. Som vanligt så blir ju allt vad man gör det till. I stort sett kan man säga att företaget kommer leva på hemsidan ungefär som Facebook, Twitter och liknande sidor..

Eftersom projektet kommer ta en del tid och mycket arbete så krävs det att vi bor i samma landskap, helst samma stad! Däremot så spelar det ingen roll om du har annan huvudsaklig sysselsättning eftersom det kommer att ta ett tag att etablera företaget så lär det ändå behövas.

Så bor du i Östergötland, är duktig på att programmera och vill ge dig in i ett spännande projekt, släng iväg ett PM så kan jag förklara mer och vi kan pratas vid!

/Mvh, Markus

Svara Svara med citat