Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker du en driven affärspartner med kapital?

Inlägg 1 av 5

2012-12-08, kl 19:00

driven

driven

Inlägg: 1

Söker du en driven affärspartner med kapital?

Hej du driven person,

Jag eftersöker bra affärspartner att starta ett projekt med!

Jag har framgångsrikt lyckats bygga upp och etablera ett danskt bolag på svensk mark. Jag blev nyligen tillfrågad att hjälpa ett annat bolag att vinna marknadsandelar. Nu jobbar jag heltid för dem, som Account Executive.

Min största dröm är dock att driva ett projekt med någon, som ja själv är delägare i. Jag har drivet, erfarenhet och kapital.

Har du någon bra idé, söker en affärspartner och kapital? Tveka inte, skicka ett PM till mig så kan vi ses och diskutera det över en kopp kaffe!

mvh Andreas

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2012-12-10, kl 13:34

hac

hac

Inlägg: 3

Hej , jag och min partner ska starta AB om några dagar jag har 51% av AB han har 10% av AB, vi behöver 1 till partner som kan gå in resterande 39% med 780,000 kr kapital äga och vara bitredande vd ansvara för ekonomi och adminstration
i Stockholm , om det låter intersant kontakta mej omgånde så får du mera info
0738705005 [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-12-10, kl 14:09

hac

hac

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av: driven

Hej du driven person,

Jag eftersöker bra affärspartner att starta ett projekt med!

Jag har framgångsrikt lyckats bygga upp och etablera ett danskt bolag på svensk mark. Jag blev nyligen tillfrågad att hjälpa ett annat bolag att vinna marknadsandelar. Nu jobbar jag heltid för dem, som Account Executive.

Min största dröm är dock att driva ett projekt med någon, som ja själv är delägare i. Jag har drivet, erfarenhet och kapital.

Har du någon bra idé, söker en affärspartner och kapital? Tveka inte, skicka ett PM till mig så kan vi ses och diskutera det över en kopp kaffe!

mvh Andreas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2012-12-10, kl 18:32

Friskpåjobbet

Friskpåjobbet

Inlägg: 1

Hej jag söker en partner till ett unikt koncept i hälso branchen. Har alla leverantörer klara och ett unikt koncept. Marknaden växer snabbt och kommer att öka varje år. Söker en driven partner som kan bli en drivkraft till detta koncept som kan bli etalblerat i hela Europa 6 länder är redan intresserade så vi behöver få igång Sverige under 2013 och sedan söka franchise tagare i Europa. Har kontakt med dom största märkena och leverantörerna i världen. Så om du vill veta mera över ett möte hör av dig. Mvh Jerry/Unifitness.se
0763-465997

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-12-11, kl 19:13

newworldnow2

newworldnow2

Inlägg: 77

Citat:

Ursprungligen postat av: driven

Hej du driven person,

Jag eftersöker bra affärspartner att starta ett projekt med!

Jag har framgångsrikt lyckats bygga upp och etablera ett danskt bolag på svensk mark. Jag blev nyligen tillfrågad att hjälpa ett annat bolag att vinna marknadsandelar. Nu jobbar jag heltid för dem, som Account Executive.

Min största dröm är dock att driva ett projekt med någon, som ja själv är delägare i. Jag har drivet, erfarenhet och kapital.

Har du någon bra idé, söker en affärspartner och kapital? Tveka inte, skicka ett PM till mig så kan vi ses och diskutera det över en kopp kaffe!

mvh Andreas



Se gärna mina föregående affärsidé inlägg här på startaeget.

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat