Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nätverk entreprenörer Stockholm!

Inlägg 1 av 5

2012-10-09, kl 22:07

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Nätverk entreprenörer Stockholm!

Hej! Jag är en tjej, 31 år som bor i centrala stockholm och drömmer om att starta eget inom inredning. Jag är socionom men mellan jobb just nu och driver några inredningsbloggar som jag börjat tjäna pengar på. Jag har en idé om att starta eget företag inom inredning, har lite idéer som jag tror är bra, men jag tycker det är tråkigt att göra det själv. Jag söker andra i stockholmstrakten som också går i liknande planer.
Kanske kan vi starta ett eget företag- nätverk där man kan ses ibland och dela med sig av erfarenheter, bolla ideer och inte minst träffa andra entreprenörer då det kan vara lite ensamt att starta eget. Jag har bra kontakter och kunskaper inom SEO som är viktigt att ha koll på när man startar eget. Hör gärna av er!/Karro

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2012-10-26, kl 13:35

bsilarsson

bsilarsson

Inlägg: 3

Hej Karro, det är tungt att starta upp på egen hand men, kan man klara sig utan någon ägarpartner ska man göra det. Har du frågor och funderingar så hjälper jag dig gärna. Mvh/Sune

S Larsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-10-28, kl 22:03

NinnieKarlsson

NinnieKarlsson

Inlägg: 5

Hej Karro!
Ett nätverk i Stockholm hade varit toppen. Ett tips är Young Ladies in Business (finns på facebook) där du kan gå med. Vet faktiskt inte om det finns något annat nätverk i Stockholm, men det kanske går att starta?

Hälsningar
Ninnie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2012-10-29, kl 18:38

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Hej Sune, tack för det! Ja, jag tar tacksamt emot tips, återkommer nog när jag kommit lite längre i processen:) Ha det bra!/Karro

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-10-29, kl 18:39

Karro1009

Karro1009

Inlägg: 27

Tack snälla Ninni för tipset:)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat