Inlägg 2 av
8
2004-12-22, kl 19:11
larsarenander
Nej! och jag tror nog du förstår varför. Skulle du ändå göra det blir det beslag. och strängt straff. Det finns så mycket lagligt och bra så varför ge sig in på denna marknad. Jag säger detta därför att jag sitter som nämndeman i tingsrätt. Så lyd ett gott råd så slipper jag se dig där.LarsAbi DesignStart av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
8
2004-12-23, kl 01:01
larsarenander
Du är inne på rätt linje. Det är otroligt lönsamt med andra kläder och det verkar vara hur stor efterfrånan som helst. Jag kompetterade min verksamhet med för mig intressanta saker. Till slut höll det på att ta över hela verksamheten. och folk ringde slet och jagade kläderna ur handen på mig.Det kan vara bra att ha en helhetslösning på företaget och är du inte proffs kan du i allafall få en del råd av mig om du mejlar tillAbi DesignStart av företag och ekonomistyning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
8
2005-02-04, kl 00:26
larsarenander
Du får inte ta in plagiat, inte heller knark. Förstår du sammanhanget. Det är ej tillåtet.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat