Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vill du ha en delägare?

Inlägg 1 av 3

2011-02-06, kl 22:55

Mike

Mike

Inlägg: 2

Vill du ha en delägare?

Jag söker bolag eller projekt att investera i om allt verkar ok... Behöver du kapital i starten eller annat så skiver vi passande kontrakt. Jag söker själv efter projekt att starta men det är inte lätt att hitta rätt. Jag är en idespruta som inte har fått tummen ur och är väll i ett skede där jag vill ändra tillvaron lite tror jag. Har du ideer så kan vi försöka komma fram till något klokt.MvhMikael

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-06-06, kl 19:03

Staffan

Staffan

Inlägg: 2

Hejsan! Staffan heter jag. Undrar lite vad du kan tänka dig? Vad är du utbildad inom? Vad är du kunnig i?

Mvh Staffan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-07-23, kl 01:26

4L80

4L80

Inlägg: 7

Hej!

Är du fortfarande intresserad?? Vi har en bra idé på g och eventuellt behöver vi mer kapital och engagemang. Vi kommer att satsa en hel del pengar själva men ju mer man kan satsa ju mer pengar kan man tjäna. Vi har en idé som ligger i tiden...

Om du är intresserad så vill jag gärna att du berättar lite om dig själv så får vi se om vi kanske kan slå våra kloka huvuden ihop och samarbeta på något sätt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat