Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Från frustration till insikt

Inlägg 1 av 2

2012-06-20, kl 07:46

floyd155

floyd155

Inlägg: 9

Från frustration till insikt

Hej alla företagare! Först vill jag be om ursäkt till alla dom som har uppfattat mig som negativ och dryg, det var inte min mening, och efter att ha fått kontakt med en annan medlem här på sidan som sitter i samma båt som jag, så att säga, så har det blivit lite lättare att fortsätta kämpa, nu när man vet att man inte är ensam i sin situation! När man sitter som ej kreditvärdig och försöker driva ett företag, är det inte bara en uppförsbacke man ska ta sig upp för, utan flera bergskedjor! Därför blir besvikelsen och frustrationen enorm tillslut när man kämpar febrilt för att ta sig ur sin "misär", samtidigt som företagandet är en stor del av din personlighet och din stora passion i livet... att inte få en chans att komma vidare kan krossa vem som helst!! Nu finns jag här för att ge stöd och råd till er som inte får lån eller hjälp, och förhoppningsvis kunna hitta någon alternativ väg till att kunna uppfylla drömmen om eget!! Nåväl, helt apropå så söker jag fortfarande ett lån på 25 000 kr, och den som vill/vågar ge mig en chans, får en enorm ränta och en snabb återbetalning på högst ett år!! Min mail är [email protected]. Sköt om er, och hör av er om ni vill prata av er (eller ge mig ett lån, haha..) Mvh Kenneth

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-06-20, kl 11:15

attila

attila

Inlägg: 2

och även jag kliver ur garderoben här har ni en till att kontakta.

och omnäms i ovanstående inlägg

pm är min mailadress

Inläggets betyg
Svara Svara med citat