Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Någon likasinnad som vill starta eget med mig?

Inlägg 1 av 4

2012-04-24, kl 14:36

sandrah

sandrah

Någon likasinnad som vill starta eget med mig?

Hej! Jag letar efter likasinnade som vill starta eget med mig. Tänker mig fest, kläder, musik, roligheter helt enkelt. Men är öppen för alla förslag. Du får gärna bo i Stockholm också :)
Hör gärna av er! [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-04-25, kl 21:36

Click4shop

Click4shop

Hej har du någon erfarenhet av att driva eget? Vad hade du tänkt att företaget ska bedriva för verksamhet? Jag är intresserad av att starta en egen e-handel.

Mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-04-26, kl 10:44

sandrah

sandrah

Hej! Nej det har jag inte. Dock har jag gått några starta eget kurser osv. E-handel har jag också tänkt väldigt mycket på och känns som ett bra koncept.
Mvh Sandra

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2012-05-13, kl 10:03

Click4shop

Click4shop

Okej men det låter ju intressesant för jag har också tänkt mig en e-handelsbutik. Vad har du tänkt dig för område? kläder, smink osv? Har du något eget kapital att investera? Jobbar du idag och i såna fall med vad? Har du tänkt dej detta på heltid eller som en sidoverksamhet till en början? Alltid bra med att gå kurser, jag själv har gått handels, så jag har läst allt från marknadsföring till småföretagande. Och har jobbat inom handeln sen dess drygt 4år nu.

Jag bor inte i Stockholm men det ser jag inte som något hinder då jag har vänner och släkt där så går det lösa vid en eventuell uppstart.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat