Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Är du Stockholms nya nöjeskonsult?

Inlägg 1 av 1

2012-04-17, kl 19:53

hhods

hhods

Inlägg: 10

Är du Stockholms nya nöjeskonsult?

Hej!

Vi tycker sumobrottning är riktigt roligt, och det gör våra många gäster också. Jag har personligen drivit bolaget www.sumos.nu de sista 5 säsonger, men nu räcker inte tiden till längre. Jag behöver din hjälp!!!

Allt är klart nu och rätt person kan kliva in direkt. Du och din kompis eller kompanjon får ansvaret för att ta hand om våra gäster, som primärt är möhippor, svensexor och företag som vill ha extra "tung" underhållning till kick-off'en.

Kanske jobbar du redan med events och underhålling, och då kan detta vara en bra utökning av ditt erbjudande. Jag är öppen för alla kreativa förslag

Mitt upplägg kräver ingen förskottsbetalning, franchiseavtal eller någon annan ekonomisk insats. Jag letar främst efter passion och engagemang, Känner du igen dig - så ring eller mejla mig för mera information.

Dina första bokningar är redan på plats!

Mvh
Henrik Hansen
www.sumos.nu
08 5500 2324 alt. 0739-834 111
[email protected]

Vill du titta på en dogme inspirerad amatörvideo om vår affärsidé, inspelat i ett kallt och trist cykelförråd i Frösunda, så är du välkommen att klicka här! http://www.sumos.nu/video.php
Kom ihåg ljudet det kanske förbättrer upplevelsen marginellt....

Svara Svara med citat