Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner sökes, grym affärsidé

Inlägg 1 av 5

2011-12-14, kl 21:38

Martinsv

Martinsv

Partner sökes, grym affärsidé

Hej!

I ett besök i USA tidigare i år snubblade jag på en produkt som praktiskt taget varje hushåll jag besökte hade. Jag bestämde mig för att göra lite research och kolla upp om produkten existerade i Sverige, men det verkar inte så. Det är en riktigt smart, enkel, vardaglig pryl med stor nytta. Istället för att vänta tills någon annan för hit trenden, bestämde jag mig för att starta ett projekt. Jag har bollat lite med tanken om dra igång projektet själv, men har ingen tidigare erfarenhet av att starta eget så jag bestämde mig för att vända mig hit.

Det jag söker är någon att bolla lite idèer med, och om möjligt hitta en erfaren partner (som har varit med tidigare och lanserat produkter) att effektivt starta upp och driva projektet med mig. Du ska vara seriös, driven, erfaren och villig att lägga ner mycket tid om det behövs.
Själv har jag alltid brunnit för iden att starta upp något från grunden och utveckla en produkt som man ser i hyllorna i butikerna och kan känna sig stolt över. Jag 21 år och läser för närvarande till ekonom på universitet första året, så har lite grundläggande kunskaper inom redovisning, marknadsföring och ekonomistyrning.

Tycker du att det låter intressant?

Skicka ett PM så hör jag av mig :-)

MVH

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-12-20, kl 00:09

Mickeg

Mickeg

Kontakta mig via SKYPE: Mikael.per.gustafsson
Jag jobbar inom sökoptimering och bygger hemsidor.

Vi kanske kan ordna något tillsammans?

MVH
MIcke

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2012-01-15, kl 00:17

Mackelito

Mackelito

Hallå!
Jag jobbar med webbdesign och utveckling och har bland annat gjort www.mittyrke.se
Tycker att detta låter intressant så hör gärna av dig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2012-02-20, kl 18:50

JK81

JK81

Kontakta gärna mig och berätta mer: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-04-10, kl 13:58

RobNor

RobNor

Kontakta mig på robertnorberg76hotmail.com

Har idag väldigt många projekt igång och ett stort nätverk.

Exempel:

www.pinkoholic.se
www.favoritfärg.se
www.bonsaj.se

Alltid kul att höra om nya ideér.

Mvh
Robert

Inläggets betyg
Svara Svara med citat