Inlägg 1 av 5
2012-04-04, kl 22:54
Affärsidé söker partner / investerare
Jag är en person som i några år gått o planerat mitt första företag och har nu kommit fram till vad jag tycker är absolut rätt idé.
Affärsidén är baserad på att sälja produkter på nätet som inköpt kostat 18:- ink frakt och gått iväg för 129 ink frakt. Vi har under den senaste veckan enbart annonserat svagt för intressekoll och haft 1944 besökare varav 73 ordrar och gjort en vinst på över 220% drygt efter moms . Min ekonomi är personligen inte stor nog att få in alla produkter för att snabbt kunna leverera iväg dessa till kunderna och inte ställa krav på att dem skall vänta i upp till 7 arbetsdagar. Intresset stiger för var dag som går och sista dagen har varken den minsta annons eller annonsering gjorts eller funnits ute och ändå har 200 besökare kommit varav 18 beställt varor.
Söker en person med tidigare erfarenhet ifrån företagande och helst ifrån just webshop/ebutik. Du skall vara villig att överens med mig investera en viss summa emot den % vi båda kommer överens om. Jag ägnar 10 - 12 timmar på datorn / dag och kommer använda detta till endast marknadsförning och att vara som service för kunderna
Svara Svara med citat