Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Lagar & Regler

Starta hälsocenter tillsammans

Inlägg 1 av 2

2012-03-30, kl 16:07

Emmelie

Emmelie

Inlägg: 4

Starta hälsocenter tillsammans

Hej
Jag har under en tid nu funderat över att starta ett hälsocenter i närheten av GBG. Jag är utbildad homeopat och ansiktsmassageterapeut och arbetar för tillfället på Studio Lugnet i Borås.
Jag skulle vilja hyra ett hus eller stor lokal där man kan bedriva flera olika alternativmedicinska företag. Drömmen är att hitta en lokal i lantlig idyll men ändå nära någon stor stad som tex. gbg. Det hade varit roligt om andra homeopater, örtterapeuter, massörer, kinesiologer eller liknanden skulle vilja starta det tillsammans med mig. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig men tänkte testa här.

Finns det någon som tycker detta låter intressant?

mvh Emmelie

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-03-30, kl 20:39

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Ett sätt kan vara att skaffa inte bara lokal utan även bostad på landet eller närheten av stan där det kan finnas flera rum för olika behandlingar förrutom bostadshuset.

Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat