Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Redirectas konstigt

Inlägg 1 av 2

2012-02-11, kl 18:41

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Redirectas konstigt

Jag hittade ingen del för forumfunktioner på forumet. Men har upptäckt en bugg som är högst irriterande.

När man postar ett svar i en tråd så redirectas man efteråt väldigt ofta till en helt annan tråd. Någon annan som upplevt samma sak?

Kan forumledningen förklara varför. Spontant tänker jag att det kan ha gör med cookies. Jag har ofta många flikar uppe samtidigt. Om ni sparar "senaste sidan" i en session variabel eller liknande och redirectar dit så kan det vara en förklaring. Tycker ni skulle kunna hämnta ut trådid't ur urln istället eftersom förmodligen fler än mig gillar att kolla på flera trådar samtidigt.

http://www.vitorm.se/

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-02-12, kl 00:54

Antoine

Antoine

Moderator

Inlägg: 40

Hej!

Tack för att du påpekar felet jag ska undersöka det och försöka återkomma med svar så fort som möjligt.

Editerat 2012-02-12 01:19:30 har nu åtgärdat problemet

Mvh StartaEget.se

Jag är en av administratörerna av denna hemsida men står främst för utveckling av nya funktioner. Så om det är något du undrar eller saknar ett par funktioner släng iväg ett meddelande till mig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat