Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Övrigt

Företag på Internet??

Inlägg 11 av 15

2005-02-11, kl 18:19

markkent

markkent

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Penelope:
Jag föreslår att du skaffar ett system som heter OS Commerce som är gratis. Dock är det ganska komplicerat att installera, jag har i alla fall inte lyckats, men man kan anlita företag som sköter installationen, och då bara tar betalt för den. Har hittat ett bra företag med mycket bra priser: www.distansdata.nu (Tar 990:- + moms)
De kan även designa webbutiken så att den blir lite mer person, kostar lite mer då naturligtvis. Jag tänker själv anlita dem. OS Commerce har funktioner så du kan ha flera språk så att det blir just som du skrev, man trycker på en engelsk flagga och så kommer texten upp på engelska (den måste du lägga in själv).


990:- plus moms, sedan måste man också har webbhotell eller? www.ebutiken.nu erbjuder oscommerce och mycket mer för mindre.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 15

2005-03-04, kl 22:44

username

Christer
Nilsson

Inlägg: 17

Det finns många bra alternativ när det gäller webbutik på nätet (däribland ovan nämnda). Gör en sökning på Google och hitta många gratisalternativ.
Det är värt att leta runt lite och man kan spara mycket pengar på det.

mvh,
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 15

2005-06-08, kl 10:31

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36

hej jag äger ettt företag som säljer nike adidas m.m skor som är bra märke och dom är orginala nu söker jag återförsäljare som vill sälaj på internet bland annat men jag säljer till lokala mattaffärer och nu kännar jag typ 45 000 kr i månaden jobbar cirka 20 timmar per månad
låter det interssant så majla mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 15

2005-09-20, kl 02:31

username

Percy
Rosengren

Inlägg: 85

Inlägg 15 av 15

2005-11-14, kl 16:32

jullebulle

jullebulle

Inlägg: 9

Citat:

Ursprungligen postat av:


Gör lite undersökningar på hur många som söker på dina keywords idag tex smycken har 436 sökningar per månad.
pilgrim smycken,245
silver smycken,46
smycken snö,40
emalj konsthantverk smycken,36
engelbert smycken,33
piercing smycken,32
playboy smycken,31
delstenar smycken,25



Hej... Jag såg att du detaljerat skrev in hur många sökningar de specifika orden har per månad. Blev jätte nyfiken på att veta hur du fick fram de siffrorna. Finns det någon specifik sida där man kan söka på det eller?
Tacksam för svar.
//Julia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2