Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

It & media partner sökes!

Inlägg 1 av 2

2011-12-31, kl 20:34

johanw

johanw

Inlägg: 10

It & media partner sökes!

Hej mitt namn är Johan & jag är 30 år. Jag har drivit företag mer eller mindre på heltid under 5 år. Jag har aldrig tidigare drivit något företag tillsammans med någon och skulle verkligen vilja komma i kontakt med någon/några som skulle vilja starta något nytt tillsammans.

Jag har många egna idéer och jobbar helst med mediaproduktion, IT & webbutveckling (hemsidor, webbutiker etc etc) Jag skulle gärna se att vi började från noll och jobbade oss framåt.

Jag ser gärna att du precis som jag har ordnad ekonomi på annat håll och vill tillsammans utveckla våra företagsidéer så att de ger god avkastning i framtiden. Jag är väldigt kreativ & produktiv och väldigt hängiven något jag gärna ser i en partner.

Några idéer som jag har:
Webbyrå med inriktning på marknadsföring (i norrland)
upplevnorrland.se (en samlad bokningssida & guide för aktiviteter i norrland)
drupal utveckling och lärocenter likt drupalize.me (fast på svenska)
+ en rad andra webbprojekt.

Jag finns i Sundsvallsområdet men låt inte det hindra oss från att ta kontakt. Är du precis som jag intresserad av att starta något tillsammans med någon och vill börja så snart som möjligt. Hör av dig. Jag väntar!

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-03-08, kl 14:28

manello

manello

Inlägg: 1


Hej Johan.

Svante heter jag och har en liknande situation som din. Jag har en enskild firma som jag startade 2001. Jag har ett "Community" (delphi7) liggande på nätet som man skulle kunna anpassa till t.ex. upplevnorrland.se (en samlad bokningssida & guide för aktiviteter i norrland)eller/och Webbyrå med inriktning på marknadsföring (i norrland).

Vänliga hälsningar
Svante

Inläggets betyg
Svara Svara med citat