Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Barnkläder

Inlägg 1 av 5

2004-12-10, kl 13:50

username

Johanna
S
S
Meyers

Inlägg: 1

Barnkläder

Skall starta barnklädesbutik o webhandel, några allmänna råd att ge? Söker leverantörer inom el utom Sverige. Nyfödda till skolålder är vad vi i första hand skall sälja och kvalitet är A och O. Tipsa oss gärna!

email to: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-12-11, kl 11:43

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 49

Hej vi arrangerar en resa till Textilmässa och ett Kontakt Forum i Riga i feb 2005, Där du kan träffa tillverkare av barnkläder osv. Ta en titt på vår hemsida: www.gatewaybaltic.com
Du kan läsa mer och ladda ner en pdf fil om evenemanget!

xx

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-01-10, kl 22:14

username

Fatih
Kosmaz

Inlägg: 26

hej!
vi kan hjälpa dig med märkes kläder(levis,armani mm).Varorna kommer oftast från Turkiet.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-02-19, kl 13:39

username

Natalia
Boestad

Inlägg: 5

Hej!
Jag har möjlighet att importera designade barnkläder av hög kvalite som är tillverkade i Östeurope. Kollektionen är riktad mest mot tjejer (strl.92-128) och består av personliga och individuella plagg: söta klänningar, bekväma och praktiska dräkter, byxor, trojor mm. De här kläderna skulle speciellt uppskatas av de som tycker att barnkläder på svenska marknaden är något likformiga.

Jag kan kontaktas på [email protected]
Tack!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-05-16, kl 21:51

username

Anna
Taro

Inlägg: 49

Hej,min fru Anna är skrädare och sömmerska med 15 års erfarenhet av måtkläder kostumer klänningar barnkläder.
In princip kan hon göra allt.
Vi bor i Estland och kanske vi kan hjälpas åt att finna dom rätta produkterna för dig.
Eller så kan hon göra dom sakerna du vill ha.
Även är hon svensktalande
mvh Benny email till Anna [email protected] tel home003726446959 mob 003725232076

Inläggets betyg
Svara Svara med citat