Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Är du programmerare eller designer?

Inlägg 1 av 2

2011-11-28, kl 20:21

Claes79

Claes79

Är du programmerare eller designer?

Jag söker en samarbetspartner för många spännande projekt! Du skall bemästra programmering när det gäller webdesign, applikationer för iphone och android samt även övrig programmering för skapande av program för pc miljö.

Jag söker även dig som är designer och främst när det gäller webben men även tryck etc.

Tillsammans skapar vi en framgångssaga med de bästa produkterna och når marknaden med storm! Jag söker drivna. Ambitiösa och målmedvetna entreprenörer för att nå ekonomiskt oberoende tillsammans.

Skicka mig PM om intresse finns!

Endast seriösa tack!

Mvh Claes

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-01-15, kl 00:22

Mackelito

Mackelito

Ett tips bara.. när du skriver "Du skall bemästra programmering när det gäller webdesign, applikationer för iphone och android samt även övrig programmering för skapande av program för pc miljö." så skjuter du dig lite i foten...

Du kommer inte få en person som "bemästrar" samtliga språk och tekniker... det kommer iaf inte hålla hög kvalité. Sikta ist på en person som har det du behöver för att komma igång. Vilken plattform är viktigast? Webb? Mobil? Desktop?

Det är stora skillnader i språken och du kommer inte få en person som kan allt och leverar bra kod.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat