Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Hjälp med billig marknadsförning för UF företag!

Inlägg 1 av 4

2011-11-10, kl 10:33

Strandell

Strandell

Inlägg: 4

Hjälp med billig marknadsförning för UF företag!

Hej jag är med och driver ett UF företag i Karlstad tillsammans med två andra klasskamrater. Vi går andra året på John bauergymnasiet och läser Entreprenör.
Vi är återförsäljare av hörlurar och högtalare. Vi driver en webbshop som vi är väldigt nöjda över med ett ganska smalt sortiment. Tyvärr så har vi inte den tjockaste plånboken och det är väldigt dyrt att marknadsföra sig. Just nu har vi en sida på Facebook www.facebook.com/soundsgr8 och vi har även tänkt oss att marknadsföra oss på youtube. Därför undrar vi om det är någon som har något annat bra och billigt tips som kan hjälpa oss.

Kolla gärna in vår hemsida. www.soundsgr8.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-02-01, kl 20:22

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Hej!

Var några månader sedan ni skrev inlägget. Ni letar efter ett billigt marknadsföringssätt. Jag råkar just erbjuda ett av de billigaste internetmarknadsföringssätten. Därför ville jag gärna rekommendera mig själv.

1kr/unik besökare är priset och du kan testa funktionerna innan du gör en inbetalning: vitorm.se

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-02-15, kl 09:41

LottaW

LottaW

Inlägg: 1

Hej!
Vill ge er några råd som är gratis eller i af väldigt billiga för er:

1. Skicka pressreleaser till de lokala tidningarna om vad som händer i ert UF- Företag. Ny produkt, ny leverantör mm mm.

2. Ring upp centrumledare/centrumchef på era gallerior/köpcentrum. UF-Företagare brukar få stå gratis där eller för en billig penning och visa sina produkter/tjänster. I gallerior/köpcentrum är det flera tusen människor som rör sig varje dag. Bra dagar att stå är lördagar och när folk har fått barnbidrag och lön. Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-02-15, kl 09:55

vitorm

vitorm

Inlägg: 58

Ja kan även passa på att säga att vi även ger ut gratis annonsplatser till vissa uf-företag nu.

Bara att mejla [email protected] med kort information om företaget så kan vi eventuellt ge dig annonsplatser helt gratis.

http://www.vitorm.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat