Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Önskar Sälj hjälp för patenterad produkt.

Inlägg 1 av 5

2011-10-23, kl 10:57

ricto

ricto

Inlägg: 7

Önskar Sälj hjälp för patenterad produkt.

Hej på er.

Vårt företag är startad under 2010 december och vi har ett avtal med försäljningsrätt i sverige och i Norge med tillverkaren av en planavfuktare som är funktionspatent skyddad.

Jag har sålt över 100 maskiner sedan december, samtidigt haft andra tjänster som tagit tid och mycket kraft.

jag ser en stor utveckling för maskinen om bara fokus på försäljningen sker. Avfuktare som är extremt mycket snabbare och användarvänlig än andra produkter som finns på den svenska marknaden gör att det är roligt att visa produkten till alla företag runt om i sverige som jobbar med vattenskador.

Tyvärr räcker tiden inte till för att ensam bearbeta den svenska och norska marknaden utan behöver hjälp med sammarbete och vi söker seriösa och driftiga personer i ett redan befintligt företag eller som anställd av oss. Hör av er till oss www.ricto.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-10-25, kl 17:40

Internet

Internet

Inlägg: 49

Kolla på er hemsida. Grymt bra produkt.

db

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2011-10-25, kl 19:33

ricto

ricto

Inlägg: 7

Tack, det stämmer, produkten är riktigt bra.

Mvh Rickard

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2011-10-28, kl 11:09

Blueglow

Blueglow

Inlägg: 9

Håller med, riktigt intressant produkt. Efter ett par snabba Google-sökningar märker jag dock att ni inte syns när folk söker på din typ av produkter. Har ni funderat på att satsa på passiv marknadsföring och försäljning på internet?

Över 70% av svenskar "googlar" innan köp, så även om ni har duktiga säljare och flitig marknadsföring så löper ni stor risk att förlora kunder till era konkurrenter som syns på sökmotorer som Google, på dina sökord.

Blueglow.se - Hjälper dig gärna med att synas på Google!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2011-10-31, kl 14:42

ricto

ricto

Inlägg: 7

se länken artikel om produkten http://issuu.com/hexanova/docs/2011_ff-5_low.pdf/32

Inläggets betyg
Svara Svara med citat