Hej, allting på sidan ser bra ut utan eran extremt stora logotyp.
Lite småsaker som i min mening är bra att tänka på:
Erbjud faktura, payson erbjuder detta. Många som är tveksamma till nya butiker, då är det en trygghet med faktura.
Gör loggan klickbar.
Gå igenom köpvillkoren en gång till, dom är väldigt magra nu. Kolla en butik som säljer liknande produkter så ser ni vad ni bör ha med. Tänk på att detta är överenskommelsen mellan er och era kommande kunder.
Detta är smaksaker från min sida men ingenting som nödvändigtvis bör ändras:
Menyn till vänster känns som en google annons, jag skulle kanske ändrat bilden "Våra Produkter" aningen så att de inte ligger ovanför varandra (Alltså Våra och Produkter)
Vore trevligt att få se ansikterna på dom som gillar er på facebook : bör inte vara svårt att ändra
Marknadsföring:
Det finns många sätt att marknadsföra en butik på, Google är ett självklart val för många. Detta kostar dock multum (SEO Optimering)
Facebook, nytt och modernt, få era kompisar att skriva något bra om er. När ni då sköter er leverans och är trevliga i kundtjänsten startar nästa marknadsföring - mun till mun. Vilket är den bästa som finns.
Finns mycket mer om marknadsföring att säga som jag inte orkar gå in närmre på just nu, men du är välkommen att slänga iväg ett mail om du undrar något så kan jag gå in närmre på det under morgondagen :- )
[email protected]
Annars jättebra jobbat, gillar upplägg osv starkt :- )