Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Textil +Giftbox

Inlägg 1 av 5

2007-05-15, kl 13:40

DesignMe

DesignMe

Inlägg: 33

Textil +Giftbox

Hej..

Då det verkar finnas en del oseriösa företag där ute söker jag nu lite nytt blod här. Hoppas på att binda kontakt med någon seriös och väletablerad företagare.

Jag är ute efter någon som kan tillverka min design/produkt inom textil (Kläder & tillbehör inom Gym och träning)

* Helst vill jag ha kontakt med någon som finnes inom Europa (Eller ett land som har Fritt handels avtal med Sverige) Så man slipper betala extra tull avg. Och skatter.

* Prov ex. ska kunna tillverkas (Givetvis mot kostnad)
* INGA "Sky höga" minimum ordrar tack.
* Om du/ni har kontakt med Packeterings firmor (Som kan packa in Tillbehör/Kläder i Gift boxes/Plombering. För omedelbar försäljning vid mottagande)

Om du passar in på följande eller har kanske varit i kontakt/jobbar med något sådant företag. Tveka inte att maila mig.

Väldigt intresserad. Hoppas på sammarbete

Mvh / Andreas

Hjälper dig med din import! Kontakta mig för mer info.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2007-05-21, kl 10:42

wuya1019

wuya1019

Inlägg: 38

Hey, plz freely contact me, [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2007-05-28, kl 03:35

username

Medlem
#51415

Inlägg: 6

Tjena andreas ..



Vi i SPL-BD kan göra en sourcing för dig ... allt du säger är möjligt
hos oss ända ner till GSP-A tullförklaringen så att du slipper taxa



Våra fabriker i Bangladesh är certifierade och kan leverera i otroliga mängder samt i små andelar. Vi tillverkar kläder för H&M i stora mängder och har kapacitet för att tillverka 25ton kläder om dagen per fabrik

Betalning sker igenom remburs för DIN säkerhet (prata gärna mer om rebursering med din bank eller läs mer här: http://susning.nu/Remburs eller på SEB hemsidan om utlandsbetalning)



Paktering / plobering är fullt möjligt

Vi har nu ett dotterbolag i sverige (DBSweden) för lättare order / faktura / transport förhandling

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2011-09-27, kl 20:42

textil

textil

Inlägg: 4

tillverka i indien får du mycket billigare än vad du kommer på i sverige ta ett nr 00919814801944 . fråga efter vaarnjit

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2011-09-28, kl 14:09

username

Björn
Hultin

Inlägg: 14

Hej,

Vi har producerat i Turkiet i 14år och har stor erfarenhet av kompletta lösningar med:

- Produktion
- Emballage
- Logistik

Du är välkommen att kontakta mig direkt på [email protected]
Vi har kunder i 11 EU länder och referenser finnes tillhanda.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat