Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

webbaserat företag, vem ska med?

Inlägg 1 av 2

2011-09-22, kl 17:48

Toffy

Toffy

Inlägg: 4

webbaserat företag, vem ska med?

Hejsan, Jag har i flera år. redan sen jag gick i skolan varit intresserad av att starta upp något eget. Är väldigt rädd om min ekonomi och har en bra starta-eget budget som förhoppningsvis kommer användas inom snar framtid.

Min dröm skulle vara att kunna jobba som vanligt men vid sidan av bedriva ett nätföretag, har väldigt god datakunskap. Jag skulle vilja sälja till ungdomar mellan 11-28 år~ och gärna något som är på något sätt relaterat till spel, servrar osv. Men är verkligen öppen för förslag, kan ni tipsa mig med en bra ide, hjälp på travet eller kanske vill starta upp tillsammans så lovar jag er att jag skulle kunna ersätta er rent ekonomiskt om ni kunde hjälpa mig på vägen.
Har kollat upp rätt mycket och mina idéer har fallit på lönsamheten då jag inte kommer vara ensam om att bedriva ett internet projekt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-09-22, kl 23:09

niklase

niklase

Inlägg: 191

Hej Toffy,

Svår bransch det där med spel och hårdvara då det finns så många kedjor som pressar priserna idag. Kan du utveckla egna spel så är det ju en annan femma.

Hojta till om du behöver hjälp med hemsida eller webbshop när du väl kommit på vad du ska börja sälja.

Lycka till!

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat