Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker webbmakare!

Inlägg 1 av 4

2011-09-14, kl 11:20

username

Anders
Thorson

Inlägg: 3

Söker webbmakare!

Hej!
Jag har ett stort roligt projekt och behöver någon att samarbeta med. Jag söker dig som är mycket duktig på websiter och allt runt, databaser etc. Du får gärna vara yngre och arbetssökande så du har gott om tid till ett projekt. Du får gärna ha erfarenhet av att bygga communitys.

Skicka mig ett meddelande och berätta om dig själv och
gärna länkar till siter du gjort innan.

/Anders

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2011-09-22, kl 18:11

Toffy

Toffy

Inlägg: 4

Tjenare, Thomas heter jag. bosatt i Halmstad. Är 21 år och är född bakom spelvärlden och därefter föll jag in i servervärlden d.v.s.
Har designat spel (arcade-spel) haft uppe diverse spelservrar från co-locations där jag även designade hemsidor i privatbruk. php xml javascript, adobe, kan jag utantill.
Serverdatorerna har jag byggt och satt ihop själv men nu står allt hemma då det ej var tillräckligt lönsamt längre. Vet ej hur spel-intresserad du är med har haft uppe gamerby, hade väll inne 1000 unika besökare per dag som bäst. Började med det 2004-2007. Hör gärna av dig om det är av intresse

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2011-09-22, kl 18:14

Toffy

Toffy

Inlägg: 4

Admin ta bort mitt inlägg ovan! Måste vara administratör för att redigera det. Var inte mening att offentliggöra det där

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2011-09-22, kl 18:16

Toffy

Toffy

Inlägg: 4

Du har inte tillstånd att rapportera det här inlägget, kom igen?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat