Inlägg 1 av
20
2011-08-14, kl 21:16
DesignMe
Vill du ha hjälp med import?
Hej!
Går du i tankarna att importera och starta eget i liten eller medelstor skala?
Jag har ett stort kontaktnät av import inom Textil, leksaker, elektronik etc.
Med kontakter på plats (i Asien mestadels Hong Kong, China, Taiwain) samt ett egna företags kontakter kan jag hälpa dig att hitta rätt i djungeln.
Vill du prova på och kanske beställa hem små ordrar kanske rentav test exemplar för att utforska kvalité etc innan du går vidare så kan jag hjälpa dig.
Jag har inga som helst påslag eller liknande för prov beställningar.
Tar endast ut en FAST avgift på den 1:a riktiga ordern som du gör (om du gör någon)
annars kostar det dig inget.
Hör av dig om du vill ha hjälp och veta mer vad jag kan erbjuda dig.
Mvh, Andreas
Hjälper dig med din import! Kontakta mig för mer info.
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
20
2012-04-23, kl 16:25
Paxtra
Hej, jag är intresserad av heltryckta T-shirts, kan man få prisförslag och se vilka typer av tryck som finns?
//Rob
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
20
2012-05-02, kl 09:33
fredrikgronkvist
Vi jobbar också med tillverkning i Kina och har kontor och lager i Shanghai. Textilprodukter är enligt vår erfarenhet ett ganska svårt segment som kräver att man har kapital för att kunna gå till en relativt seriös leverantör.
Har man inte mindre budget kan man delvis kompensera detta genom att jobba med ett begränsat antal material och färger - på så sätt man kan enklare nå kvantitets krav som bestäms av tillverkarens underleverantörer
Fredrik Grönkvist, ScandinAsian.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 10 av
20
2012-05-15, kl 09:40
swedenservice
skicka över även vad för verktyg du är intreserad av här kan man göra bra köp här
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat