Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Seriös affärside - söker partner i Malmö/Skåne

Inlägg 1 av 1

2011-07-05, kl 19:39

Speedypay

Speedypay

Seriös affärside - söker partner i Malmö/Skåne

Hej

Jag har en mycket genomtänkt och genomförbar affärside som inte finns idag i Sverige i den form jag tänkt mig. Den har mycket potential att bli stor och det är inom ett område där det finns enorma summor att tjäna även om man bara tar en liten marknadsandel.

Inget är naturligtvis lätt när det gäller affärer och man tjänar inga pengar gratis och det är därför jag söker en seriös partner som precis som jag har den tid och vilja det kräver att starta ett projekt från grunden. Det är mycket positivt om du har tekniskt kunnande och har ett inspirerande sätt att tala med folk.

Iden i sig kräver ingen investering utan upplägget är sådant att utgifterna täcks av inkomsterna redan från början och på så sätt finns det inga större risker annat än den tid vi båda lägger ner. Givetvis är tanken den att vi skapar ett gemensamt AB.

Jag har alla kontakter som krävs för att genomföra projektet men det är för stort för bara en person och det behövs en person som kompletterar mig och mina kunskaper. Jag söker därför inte efter en investerare utan en jämlik partner

Jag vill även tillägga att tjänsten/produkten redan finns i ett annat land och jag har regelbundet använt denna tjänst. Den fungerar utmärkt och är perfekt för svenska marknaden. Det är egentligen mycket konstigt att produkten inte finns i Sverige/Skandinavien.

Om du känner att du är rätt person att starta denna resa med mig, hör av dig genom ett privat meddelande så tar vi ett förutsättningslöst möte i Malmö.

Svara Svara med citat