Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Proffesjonell Hjelp !?

Inlägg 1 av 4

2004-12-02, kl 22:37

username

Bengt
Borch

Inlägg: 14

Proffesjonell Hjelp !?

Det kan vare vanskligt at starte eget. Men ikke førtvivla.
Vi er et foretag i Norge som hjelper Dere som vil starte eget. Vi kan hjelpe Dere med oppbyggning av kontakter, finne rett vei at marknadsføre Deres varer, ekonomi, bokføring, kontakt med grossister og reklam. Vi har kontakter over hele verlden av mange forskjellige grossister. Maile Oss før mere informasjon.
Det er ikke dyrt med Vår hjelp kun smart og lønende. Vi skriver og snakker svensk, norsk og dansk.
Kom raskt ut på marknaden, kontakte Oss

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-12-02, kl 23:02

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Visserligen tror jag de flesta förstår vad du skrivit men om ni är seriösa och skriver till ett svenskt forum och säger er skriva på svenska varför gör ni inte det.
Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-12-02, kl 23:34

username

Bengt
Borch

Inlägg: 14

Svar till Lars på Abi Design,
Brevet som blev inlagt i forumet av Oss blev skrivet på Norsk på grund av att han som lade in det ær egentligen den personen som håller i den Norska sidan. Han fann sidan och ansåg att det var något før Oss. Att det har med att gøra med om Vi ær seriøsa kan Vi inte førstå.

Bengt Borch
IT-Ansvarig
Føretagsetablering

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-12-09, kl 18:47

username

Antonia
Stjernfelt

Inlägg: 3

Det låter intressant. Jag jobbar som coach och hjälper nya företagare med att formulera mål, ta fram strategier, få in kunder och stödja dem med att komma igång. Jag skulle vara intresserad av ett eventuellt samarbete. Vad tycker ni? Skicka gärna ett mail på [email protected]
MVH
Antonia
PMG Kompetensutveckling
www.personligmognad.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat