Inlägg 1 av 1
2011-06-19, kl 19:29
Business/samarbetspartner.
Hej!
Jag heter Staffan Lind och kommer att vara i Indien from slutet av September till obestämd tid. Jag kommer att vara i städer som Mumbai, New Delhi, Chennai och Bangalore samt även i mindre städer och på landsbygden.
Jag söker:
Personer som är intresserade av ett samarbete.
Ni som redan har ett etablerat företag och söker nya affärskanaler.
Ni som behöver en affärspartner på plats.
Ni som vill investera i en fastighet.
Jag är insatt i vad som gäller i Indien beträffande affärsverksamhet, juridik, avtal, export, bolagsformer, äganderätt samt skatter.
Jag är också väl medveten om vad som gäller enligt svenska importlagar och regler, beskattningsregler för inkomst i utlandet etc.
Då det gäller handel vänder jag mig främst till privatpersoner, småföretagare, grossister, importörer som är intresserade av vanliga varor och lyxvaror i mindre kvantiteter än vad som vanligtvis erbjuds idag.
Det mesta finns i Indien till mycket konkurrenskraftiga priser.
Mejla till: [email protected]
Mvh Staffan Lind
Jag heter Staffan Lind och kommer att vara i Indien from slutet av September till obestämd tid. Jag kommer att vara i städer som Mumbai, New Delhi, Chennai och Bangalore samt även i mindre städer och på landsbygden.
Jag söker:
Personer som är intresserade av ett samarbete.
Ni som redan har ett etablerat företag och söker nya affärskanaler.
Ni som behöver en affärspartner på plats.
Ni som vill investera i en fastighet.
Jag är insatt i vad som gäller i Indien beträffande affärsverksamhet, juridik, avtal, export, bolagsformer, äganderätt samt skatter.
Jag är också väl medveten om vad som gäller enligt svenska importlagar och regler, beskattningsregler för inkomst i utlandet etc.
Då det gäller handel vänder jag mig främst till privatpersoner, småföretagare, grossister, importörer som är intresserade av vanliga varor och lyxvaror i mindre kvantiteter än vad som vanligtvis erbjuds idag.
Det mesta finns i Indien till mycket konkurrenskraftiga priser.
Mejla till: [email protected]
Mvh Staffan Lind
Svara Svara med citat