Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Lagar & Regler

många olika delar i firman, vad göra?

Inlägg 1 av 3

2011-04-25, kl 21:40

Tant Helene

Tant Helene

Inlägg: 1

många olika delar i firman, vad göra?

Jag har en affärside, som dels innefattar själva affären, men oxå iden att i denna rörelse ta emot människor på rehab, och ge dom en VETTIG start, med eget ansvar och möjlighet att själva sen hjälpa.. men detta innebär dels lokal, i centrum, personal via f.k eller soc t.ex. varor att sälja, mm.mm vart börjar jag? har gjort en liten marknadsundersökning, och vet att det är en bra ide.. både för kunderna , centrum och dom som rehabiliteras.. men för mycket att greppa för mig? någon som vet? mvh helene

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-04-28, kl 17:13

niklase

niklase

Inlägg: 191

Jag vet faktiskt inte Helene, men det som slog mig först var att höra med den kommun du planerar att öppna ditt företag i. De vet säkert vem eller vilka du ska prata med.

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-05-31, kl 23:41

JaffeU

JaffeU

Inlägg: 20

Helene; Ett nyföretagarcenter el. liknande bör du vända dig till. Du är en så avancerad idé så man behöver nog gå igenom hela din affärsplan för att kunna komma med lösningar och hur du ska gå vidare. Bor du i Malmö så har jag kontakter du kan vända dig till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat