Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker en driven själ

Inlägg 1 av 3

2011-05-17, kl 23:17

Mourn

Mourn

Inlägg: 1

Söker en driven själ

Hellu

Tänkte att jag slänger ihop ett par rader om mig själv. Är en 24 årig man som sliter hälsan om dagarna med marknadsföring mot företag. Ett otroligt roligt yrke om man kan handskas med pressen som tynger en när man har en dålig dag. Därför gäller det att göra extra bra dagar när det går bra så att man kan täcka upp de dåliga ;) i det stora hela så är det ett väldigt roligt yrke men inget man vill jobba med fram till pensionen. Kom fram till att jag testar iväg ett sök här så får vi se vad som dyker upp av intresse.
Det är många som har drömmen men inte många som fullföljer den. Jag är den som vill lyckas och det är ett mål i livet som jag vill uppnå med framgång. Starta ett eget imperium är inte lätt för någon. Men vill man så kan man.
Jag har länge grubblat på massa ideer, hjärnan har roterat 360 grader på högvarv. Jag söker en kunnig själ som kan och är självsäker på sin kunskap inom data, it, optimering, uppbyggnad av hemsidor osv. Någon som är intresserad av att studsa runt med mina ideer samt komma fram till en slutgiltig punkt och köra hela vägen till framgång.

Det dyker upp säkerligen hur många sådana här inlägg som helst. Jag vet vad jag vill och återigen så söker jag någon som man kan börja att växla lite ord med och känna efter om man kan ta det till nästa nivå.

Detta får bli första steget i etappen.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-05-23, kl 12:41

Ajr

Ajr

Inlägg: 13

Hejsan!

Vad härlig inställning du har. Jag älskar att läsa sådant som du skriver och tänker precis i samma banor jag själv.

Jag har en rad saker jag vill svara, du kan väl skicka mig din mail så ska jag svara den vägen.

Tack på förhand

Anna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-01-21, kl 15:28

netpage

netpage

Inlägg: 12

Hej. Jag är också intresserad av att ta kontakt med dig "Mourn". Man känner igen sig i din beskrivning och skulle vilja utväxla idéer med andra. Jag sitter på en idé just nu som jag skulle vilja prata med någon eldsjäl om. Det kan vara en sjukt bra idé men också ännu en dröm som kanske går i kras :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat