Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Skokollektionsdesigner

Inlägg 1 av 3

2011-05-18, kl 12:06

SusannaSer

SusannaSer

Skokollektionsdesigner

Hej!

Jag är en modemedveten tjej bosatt i Stockolm som har satt igång med att skapa en egen skokollektion. Den här skokollektionen kommer rikta sig till mode och skointresserade tjejer som är uppdaterade om vad som händer på catwalken, och jag har många idéer om hur detta ska marknadsföras. Än så länge är jag endast i skiss-stadiet, men jag´har en klar idé om hur jag vill att min kollektion ska se ut.

Det jag söker är tillverkare och återförsäljare för min kollektion. Kontakta gärna mig om detta låter intressant.

Vänliga Hälsningar
Susanna

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-05-19, kl 23:52

matilda

matilda

Hej!
Jag kanske inte riktigt är den personen du sökte efter när du skrev detta, men jag tyckte ditt projekt lät så spännande att jag inte kunde låta bli. Jag är extremt intresserad av skor och är verkligen en sån som tycker att man inte kan ha för många. Är du intresserad av lite hjälp eller smakråd när det kommer till design och utformning så hjälper jag mer än gärna till. Jag är själv också väldigt intresserad av mode och trender och har bra koll på det. Driver även en modeblogg så jag skulle kunna hjälpa dig lite med marknadsföring om du behöver det.
Låter det intressant så tveka inte att höra av dig!

Mvh
Matilda Andersson
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-05-20, kl 16:51

username

Sara
Hall

Hej.

Jag är lite nyfiken på vad det kan vara för skor mm...
Har en hemsida som jag redan säljer skor på men man behöver alltid fler och så är det lite extra roligt men något nytt som ingen annan har.

Hemsidan är ny startad och kommer komma igång ordentligt efter sommaren men det finns redan nu lite skor att gotta sig i.

www.skohall.se

Du når mig på min mail [email protected]

Mvh Sara

Inläggets betyg
Svara Svara med citat