Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Investersre/kompanjon sökes!!

Inlägg 1 av 3

2011-05-16, kl 18:25

Roland1978

Roland1978

Inlägg: 13

Investersre/kompanjon sökes!!

Hej.

Mitt namn är Roland och är 33år, idag är jag egen företagare med ett äkta entreprenörshjärta. Jag har under mina år tagit fram många ideer/koncept som jag paketerat in och fört vidare.

Jag har idag en affärsidee som jag själv vill utveckla och ta den till nästa nivå. Konceptet är unikt, finns inte på världskartan än. Med rätta människor bakom ratten så kommer detta koncept få ett otroligt genomslag worldwide. Det KOMMER bli nästa stora snackis världen över. Mina ambitioner är att slå på stort, jag söker personer med brett kontaktnät inom framförallt detaljhandeln, riskkapitalister samt webblösare.

Är du/ni intresserad, berätta gärna lite om dig själv så kanske vi kan träffas eller höras per telefon.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-05-19, kl 21:53

johan.b

johan.b

Inlägg: 2


Citat:

Ursprungligen postat av: Roland1978

Hej.

Mitt namn är Roland och är 33år, idag är jag egen företagare med ett äkta entreprenörshjärta. Jag har under mina år tagit fram många ideer/koncept som jag paketerat in och fört vidare.

Jag har idag en affärsidee som jag själv vill utveckla och ta den till nästa nivå. Konceptet är unikt, finns inte på världskartan än. Med rätta människor bakom ratten så kommer detta koncept få ett otroligt genomslag worldwide. Det KOMMER bli nästa stora snackis världen över. Mina ambitioner är att slå på stort, jag söker personer med brett kontaktnät inom framförallt detaljhandeln, riskkapitalister samt webblösare.

Är du/ni intresserad, berätta gärna lite om dig själv så kanske vi kan träffas eller höras per telefon.



Hej!

Jag kan eventuellt vara intresserad.

Är du fortfarande intresserad av att ta ett förutsättningslöst möte.

Jag befinner mig i Stockholm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-05-20, kl 10:32

Roland1978

Roland1978

Inlägg: 13



Hej Johan.

kolla din mail.

mvh

Roland

Inläggets betyg
Svara Svara med citat